Najnowsza produkcja twórców Honkai Impact 3rd cieszy się coraz większym zainteresowaniem graczy, którzy do tej pory z niedowierzaniem patrzą na to, jak wiele zawartości oferuje bezpłatny Genshin. Tytuł radzi sobie wyśmienicie, przede wszystkim na rynku mobilnym, generując zawrotną sumę 100 milionów dolarów, w pierwsze 14 dni od premiery.
Pomimo wielu zarzutów dotyczących wybrakowanego multiplayera oraz nadmiernej inspiracji Breath of the Wild, opinie graczy o nowym dziecku studia MiHoYo są w większości pozytywne. Na samych urządzeniach mobilnych, Genshin Impact, zostało pobrane ponad 23 miliony razy w ciągu pierwszego tygodnia, a w ciągu kolejnych siedmiu dni, przyniosło chińskiemu deweloperowi, łącznie ponad 100 milionów dolarów zarobku. Podobno dokładnie tyle wynosił budżet gry oraz wszystkich związanych z nią zabiegów marketingowych, a więc mimo finansowego rozmachu, zwrócił się on bardzo szybko.
https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Źródłem monetyzacji gry są mikrotransakcje, które są charakterystyczną cechą gier z mechaniką gacha. Uzbierane w grze waluty możemy wymieniać na losowanie nowych postaci oraz przedmiotów, kosmetykę elementów wyposażenia czy różnego rodzaju bonusy, które szczególnie chętnie kupowane są przez graczy z USA, Chin oraz Japonii.
źródło: PPE

