GAMING NEWS

Riot Games zamierza zwiększyć kary za dodge’owanie gier

Rezygnacja z rozegrania meczu jeszcze w lobby wyboru bohatera to dosyć częste zjawisko, które w krytycznej sytuacji pozwala nam choćby ominąć gry z wyjątkowo toksycznym graczem lub trollem. Obecnie dodge rozgrywki skutkuje odjęciem małej ilości LP oraz krótką karą czasową, jednak Riot Games zamierza wprowadzić w tym zakresie nieco większy rygor. 

Główny Gameplay Designer firmy, Mark „Scruffy” Yetter, wyjaśnił kilka nadchodzących zmian w procesie matchmaking’u, w jednym z ostatnich wpisów deweloperskich. Te mają głównie dotyczyć wspomnianego dodge’owania rozgrywek, które według Riot Games są przez niektórych graczy nadużywane. 

„Wychodzenie z meczu podczas wyboru bohatera odbija się na pozostałych 9 graczach, którzy są z powrotem odsyłani do kolejki i muszą spędzić jeszcze więcej czasu, aby w końcu zacząć grę” – twierdzi pracownik Riotu

Firma zamierza wydłużyć czas możliwego ponownego zastosowania mechaniki, aby oduczyć niektórych graczy jej nagminnego używania. Zwiększona ma zostać także kara w postaci  ujemnego LP, która teraz wynosi -3 w przypadku pierwszego dodge’a i -10 za każdy kolejny raz w ciągu 24 godzin. Nie jest jeszcze konkretnie powiedziane ile więcej będzie nas kosztować dodge gry, ale jak twierdzi Riot – „będzie to ilość wystarczająca, aby każdy zastanowił się dwa razy zanim opuści lobby”.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Discover more from MUSH.pl

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading