Po wielu latach oczekiwań w końcu możemy cieszyć się polską wersją, popularnej na całym świecie, platformy Disney+. Usługa zadebiutowała w Polsce 14 czerwca 2022 roku i – jak pokazują najnowsze dane – zaliczyła bardzo udany start!
Nowa platforma streamingowa na terenie naszego kraju cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają najnowsze dane firmy analitycznej Nielsen. Zgodnie z informacjami podawanymi przez serwis Wirtualne Media – w samym dniu premiery – po subskrypcję Disney+ sięgnęło ponad 400 tysięcy użytkowników. Wynik ten znacząco przebił choćby konkurencyjną usługę HBO Max, którą w dniu debiutu zakupiło 329 tysięcy osób.
Jeszcze bardziej imponujące są statystyki z premierowego tygodnia Disney+ w Polsce. Po upływie 7 dni od premiery, ilość aktywnych urządzeń na platformie Disneya przekroczyła próg 1,9 miliona! Dla porównania – ilość użytkowników HBO Max, po debiutanckim tygodniu, wyniosła nieco ponad 1,2 miliona użytkowników.
Biblioteka Disney+ zawiera wiele produkcji oryginalnych oraz tych spod szyldu marek takich jak Marvel, National Geographic, Star Wars czy Pixar. Obejrzymy tam również produkcje 20th Century Fox czy FX – w tym odcinki popularnych Simpsonów.
Więcej szczegółów na temat oferty znajdziecie na oficjalnej stronie usługi.